4 תשובות
שואל השאלה:
בסוף אני עושה טריוויה
אנונימית
קודם כל אציג את עצמי, אני מפתח כבר קרוב ל10 שנים, נסיון רב בתחום הפיתוח סקרץ' (סיניור) htlm וcss.
את יכולה להתחיל נגיד במנוע גרפי ומשם להתקדם, מקבלים על זה ציון טוב.
אם יש שאלה, מוזמנת לפנות בפרטי.
שואל השאלה:
יפה
אנונימית
אני גם כיתה יב עכשיו לומד בדיוק כמוך 5 יחידות נוספות של אנדרויד