4 תשובות
לא להתקרב למכוניות חונות או בכללי למכוניות
אל תפחדי להאט, זכותך
אם את רוצה להשתלב בתנועה ויש רכב רחוק ואת לא בטוחה אם להיכנס או לא - אל תיכנסי
תלכי על בטוח, תחכי
כי אם הוא נותן ברקס זה אומר שנכשלת בוודאות
לעומת זאת אם לא נכנסת במקסימום זה סעיף אבל לא בהכרח נכשלת
יש בעיה בכביש? תעצרי רחוק
נגיד עכשיו רכב מנסה לעשות פרסה באמצע הכביש אם תתקרבי אליו ישמצב הוא ידפוק תאוטו או שלא יהיה לו מקום ותאצלי לעשות רוורס ולזוז
דברים שלא בא לך באמצע טסט בקיצר
אז מראש תעצרי רחוק תני לאנשים לעשות מה שהם רוצים ושיתפנה הנתיב תסעי
אל תפחדי להאט, זכותך
אם את רוצה להשתלב בתנועה ויש רכב רחוק ואת לא בטוחה אם להיכנס או לא - אל תיכנסי
תלכי על בטוח, תחכי
כי אם הוא נותן ברקס זה אומר שנכשלת בוודאות
לעומת זאת אם לא נכנסת במקסימום זה סעיף אבל לא בהכרח נכשלת
יש בעיה בכביש? תעצרי רחוק
נגיד עכשיו רכב מנסה לעשות פרסה באמצע הכביש אם תתקרבי אליו ישמצב הוא ידפוק תאוטו או שלא יהיה לו מקום ותאצלי לעשות רוורס ולזוז
דברים שלא בא לך באמצע טסט בקיצר
אז מראש תעצרי רחוק תני לאנשים לעשות מה שהם רוצים ושיתפנה הנתיב תסעי
אנונימי
ראיתי סרטון ביטיוב ומי שנהג דפק לו את האוטו
אנונימית
לא עשיתי טסט וגם לא תאוריה (תינוקת)
אבל בעיקרון ראיתי סרטון וככה
לא להיות לחוצה מידי ולהראות לחוצה
לא לבוא עם פול ביטחון (וגם אם כן לא להקרין רת זה)
לא לבוא עם חוסר ביטחון (וגם אם כן להסתיר)
להסתכל הרבה במראות , מוגזם אפילו וממש להזיז את הרגש שיראה שאת מסתכלת
אבל בעיקרון ראיתי סרטון וככה
לא להיות לחוצה מידי ולהראות לחוצה
לא לבוא עם פול ביטחון (וגם אם כן לא להקרין רת זה)
לא לבוא עם חוסר ביטחון (וגם אם כן להסתיר)
להסתכל הרבה במראות , מוגזם אפילו וממש להזיז את הרגש שיראה שאת מסתכלת
אל תסעי על נתיב שמאלי אחרי כיכר!!
באותו הנושא: