8 תשובות
מתרגלים לזה בסוף
את יכולה לדבר איתי תמיד בפרטי על זה אם את רוצה :)
לי לא היה כזה אכפת, הקל עליי ברמות.
אני לא בקשר עם אבא שלי אז בתכלס אני לא באמת יכולה להגיד לך.
אבל בעקרון שני בתים, ריכולים משני הצדדים, להתמודד עם בני הזוג החדשים שלהם ומתח תמידי.
אמא שלי דתייה, אבא שלי חילוני, אז כל אחד דורש חינוך שונה.
אבל בסך הכל, לא כזה מפחיד כמו שזה נשמע.
שואל השאלה:
הכל בסדר תודה) פשוט עיניין אותי חושבת שיהיה לי ככה יותר טוב ולכולנו במשפחה
אנונימית
סבבה לגמרי
שואל השאלה:
ואיך זה שיש להם בני זוג חדשים? אני לא יודעת אם הייתי ממש אוהבת את זה אבל העיקר שיהיה להם טוב
אנונימית
כאילו אני לא בקשר עם האבא בכלל אבל סבבה
תלוי איזה בני זוג, לאמא שלי פעם היה חבר שעצבן אותי ממש, אבל בסוף הצלחנו להסתדר.
אם מגיעים בראש פתוח והבנה שזה הדבר הנכון ביותר, זה סבבה
מתרגלים, יש בעיקר חסרונות אבל זה משהו שמתרגלים אליו.
החלק הקשה מגיע כשהם מחפשים זוגיות מחדש..