2 תשובות
לדעתי כרית זה נחמד לנוי, אבל שמיכת כרבולית זה יותר פרקטי ושימושי. נראה לי שכדאי לך ללכת על הכרית. אם בא לך עוד רעיון- לעשות כוס (ספל) עם תמונה של שתיכן, למלא אותה בממתקים (שוקולדים, נחשי גומי וכ'ו) ולעטוף יפה בנייר צלופן, זה גם חמוד ושימושי לשוקו\קפה\תה של הבוקר. בהצלחה ומזל טוב!
כרית חחח שמיכה זה כבר טיפה מלחיץ xd
אבל תחשבי על משהו יותר מקורי זה כבר חרוש הקטע של הכרית ס: