4 תשובות
כנראה הרבה אנשים
שואל השאלה:
אבל זה לא נכון.
אין ליצחרדה חברתית, ואף פעם לא הזיז לי מה אנשים חושבים עלי, אף פעם לא הרגשתי לחץ כזה במקומות עמוסים.
כי אין לך מקום מפלט לברוח ברגע של התקף .תקבלי את זה בשמחה וזב יעבור לבד
אנונימי
ככל שאת ממשיכה לחשוב על הנושא יתקוף אותך אתקף וזה סתם יהיה חבל ויהרוס לך את הכיף תעסיקי את עצמך