3 תשובות
אם התמדה תצליחי:)
שואל השאלה:
אני שוקלת 55-56, אני 1.67, ואני שותה בבוקר מיץ תפוסים עם לחם שחור וגבינה לבנה, צהרים מה שיש במקרר.. שניצל תירס עם פתיתים, ספגטי, וערב סלט
אנונימי
אי אפשר לדעת, זה טוב אבל תגידי לנו מה הגובה שלך וכמה את שוקלת.
תגדירי עד הקיץ ומה את אוכלת בארוחות?
באותו הנושא: