8 תשובות
בטח גם לך יהיה חופש
אנונימית
חותמת מוסד סגור.
ודרך אגב אני בן שירות ואני בול!!! במצב שלך.
או שאת לןקחת ימי חופש או שאת באה לביתספר בחנוכה ועושה דברים זה תלוי בבית ספר עצמו
רגע נותנים לכם חודשיים להיות בבית? איך זה הגיוני בכלל
אצלי צריך להיות בשירות עד ה15.8 ואז מביאים חופש
בגלל שהבית ספר סגור יש כל מיני קייטנות
לא כל החודשיים. אבל הבנתי שחלק כן.
בני שירות הנמצאים בבית ספר הולכים לקייטנות..
אחרי שהקייטנות נגמרות יש שדורשים מהם למצוא תקן חלופי להשלמת הימים ויש שאם נשאר למתנדב ימי חופש הוא יכול לחתום מוסד סגור.
^ בחופש הגדול אנחנו באגודה להתנדבות חותמים מוסד סגור וכנל בחנוכה.
אצלי בחנוכה יש קייטנה
שנה שעברה זה היה עד 1 אז עדכנתי באפליקציה שהמוסד נסגר ב1 קייטנת חנוכה
אם המוסד סגור את מעדכנת כחופש ובהערות כותבת מוסד סגור חופש חנוכה (ככה זה לפחות אצלי, אני בשלומית)
בחופש הגדול אנחנו כן בשירות אגב^