5 תשובות
אם אני בקשר עם מישהו שעושה לי רע אני אנתק איתו קשר כי הוא עושה לי רע. האלה שאני מדבר איתם זה כאלה שגורמים לי לשמחה וכיף לא כאלה שעושים לי רע
היה לי, הרבה אנשים כאלה. ניתקתי קשר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים שלי!
להיות לבד זה לא כזה מפחיד ברגע שמתרגלים, ואז מתחילים להסתובב עם אנשים ולהכיר אנשים שעושים לך טוב.
עדיף לוותר על אנשים שעושים לך לא טוב מאשר לוותר על עצמך. זו התחושה הכי משחררת וכיפית להגיד להם ללכת.
להיות לבד זה לא כזה מפחיד ברגע שמתרגלים, ואז מתחילים להסתובב עם אנשים ולהכיר אנשים שעושים לך טוב.
עדיף לוותר על אנשים שעושים לך לא טוב מאשר לוותר על עצמך. זו התחושה הכי משחררת וכיפית להגיד להם ללכת.
כן, אבל לא מפחדת להישאר לבד, סתם לא בא לי שנהיה בריב. למרות שאני מתעבת אותה.
כן.
אנונימית
היה לי
באותו הנושא: