7 תשובות
נכון!!!
אנונימית
fax
זה אכפת למשתמשים הנאהבים
יש משתמשים שאכפת להם מכך, לכן אני משאירה את זה בביו שלי
נכון!!
לא יודעת
כי זה גורם להם להרגיש טוב (?)
כאילו, לאלה שכותבים אותם
זה כמו שיש כאלה שמתייגים בביו שלהם באינסטגרם את הבני זוג שלהם או שחקנים שהם אוהבים
יש לי שני חברים שהם זוג והסטטוס שלהם בווטסאפ זה כזה:
שלה: "למה"
שלו: "ככה"
אנשים עושים כל מיני דברים, זה די נחמד דווקא
לי נגיד יש איזה 2 היילייטס באינסטגרם רק של תמונות וסירטונים של החברה הכי טובה שלי
נראה לי קצת איבדתם את הפואנטה שלי, אז אסביר-
זה אותו דבר בעיני, כי כולם רואים את זה וזה ככל הנראה לא מעניין אף אחד חוץ ממני וממנה. זה עדיין נחמד.
כי זה גורם להם להרגיש טוב (?)
כאילו, לאלה שכותבים אותם
זה כמו שיש כאלה שמתייגים בביו שלהם באינסטגרם את הבני זוג שלהם או שחקנים שהם אוהבים
יש לי שני חברים שהם זוג והסטטוס שלהם בווטסאפ זה כזה:
שלה: "למה"
שלו: "ככה"
אנשים עושים כל מיני דברים, זה די נחמד דווקא
לי נגיד יש איזה 2 היילייטס באינסטגרם רק של תמונות וסירטונים של החברה הכי טובה שלי
נראה לי קצת איבדתם את הפואנטה שלי, אז אסביר-
זה אותו דבר בעיני, כי כולם רואים את זה וזה ככל הנראה לא מעניין אף אחד חוץ ממני וממנה. זה עדיין נחמד.
אז אל תקראו
באותו הנושא: