2 תשובות
פיקניק?
אנונימית
תלוי בני כמה אתם אבל אפשר להעביר את הלילה ביחד בדייט או משהו
נטפליקס אנד צ'יל ואולי תאפה עוגת יום הולדת (או תקנה ב20 שקל את העוגות שוקולד האלו בסופר)
פיקניק זה רעיון נחמד גם
אפשר גם לטייל ביחד בים ואז פיקניק
נטפליקס אנד צ'יל ואולי תאפה עוגת יום הולדת (או תקנה ב20 שקל את העוגות שוקולד האלו בסופר)
פיקניק זה רעיון נחמד גם
אפשר גם לטייל ביחד בים ואז פיקניק
באותו הנושא: