12 תשובות
שואל השאלה:
כשעברנו משבר כלשהו שהיא יצאה בו יותר לא בסדר היא האשימה אותי.
אנונימי
אתה אוהב אותה אז אל תוותר עלזה כלכלך מהר
קח אותה לשיחה ותדבר איתה על הבעיות בקשר שלכם
אני בטוחה שהיא תבין ותשפרן את זה
לדעתי שניכם צריכים קצת זמן לעצמכם? אבל אני חא ממש יודעת תדברו אם שניכם בדיכאון או סתם עצובים אתם תשפיעו אחד על השני ככה
תדבר איתה על זה שהיא משפיעה עלייך לרעה במובן הזה
וזה ממש לא טוב אם היא מעבירה אחריות אלייך על דברים שהיא עשתה תזהר מזה! זה נורא והורס את הקשר שהיא לא מתקנת את עצמה ומפנה הכול אלייך .
שואל השאלה:
אלמוג אח יקר אתה! תשובה לעניין!
זה באמת הורס את הקשר. אני מרגיש שהיא גורמת לי להפסיק לרצות להשקיע בקשר.
היא אמרה גם שאם ניפרד כנראה שהיא תעשה לעצמה משהו. זו הסיבה היחידה שאני שוקל יותר לא להיפרד ממנה.
אנונימי
אוי תקשיב אחי הזוגיות הקודמת שלי היא גם הייתה ככה מפנה הכול עליי אפילו שבאמת נתתי לה הכול מהכול ובאמת שהייתי בן זוג מדהים שכל אחת הייתה שמחה לו
ובכל זאת איך שהוא הייתי אשם בכל דבר
זה נוראי. ואל תתן לזה לעצור אותך(גם היא אמרה דברים כאלו לפעמים אגב),אם אתה רוצה להפרד תפרד
שואל השאלה:
אחי אפשר להתייעץ איתך בפרטי?
אנונימי
בשמחה
גם אם אתה עדיין מרגיש אליה משהו, לפעמים פשוט שני אנשים ביחד בזמן הלא נכון
בדיוק איך שהסברת כאן, תסביר ש*אתה* מרגיש שאתה משקיע יותר ושאתה מבין שקשה לה להשקיע אבל זה מוריד לך את המוטיבציה להשקיע
ותסביר גם בנוגע לדיכאון ואיך שאתה מרגיש
פשוט תקפיד פה ושם לציין ש*אתה* מרגיש ככה, תנסה כמה שפחות להאשים אותה שהיא לא עושה ככה וככה
ובנוגע לאיומים שלה אם תיפרדו, אקס שלי היה מאיים עליי במשך חודשים ולא האמנתי לו, ובסוף הוא כן ניסה לפגוע בעצמו אז אולי כדאי שתזהיר חברות שלה? או אפילו הורים אם הם מודעים לדיכאון שלה
שואל השאלה:
אני אוהב אותה. אבל אני מרגיש שאני משקיע יותר ממנה.
אנונימי
תנסה לדבר איתה על זה. לפעמים תקשורת פותרת הכל, אם זה לא נפתר אז תפרד
אתה אוהב אותה?