4 תשובות
תלוי כמה טוב הם נראים
כן
זה פשוט מחמאה כזאת, לאו דווקא משהו ריאלי.
היה לי בקורס מישהו חתיך (ממש ממש חתיך) ואף אחד לא אמר לו ללכת לדגמן