7 תשובות
כן רק את
אנונימית
אני חושבת שגם שלי לא
אנונימית
מניחה שאת לא היחידה
אני חושב שאתם לא הבנתם את ההבדל בין בית ספר פרטי לעירוני
אנונימי
שואל השאלה:
^אני בבית ספר עירוני
^אני בבית ספר עירוני
אנונימית
כן. זאת בדיוק הסיבה שההורים שלך לא משלמים אם לא הבנת
אנונימי
גם בבית ספר עירוני צריך לשלם זה לא סכומים גבוהים אבל עדין זה כסף בדרך כלל משלמים בתחילת שנה זה בעצם תשלום על הספרים ועל טיולים ואולי או כמה דברים אבל זה לא תשלום חודשי
אנונימית
באותו הנושא: