6 תשובות
שואל השאלה:
נאורה, אם בחורה לא מעוניינת אין סיבה שהבחור לא ימשיך להתחיל עם עוד בנות לא הוא לא מתייחס אליהם כיאלו אתן ממתק אלא יש לו עוד הרבה אופציות.
אנונימי
כל עוד זה בצורה נחמדה והוא מוכן לקבל גם לא במידת הצורך זה ממש נחמד ומעלה את הביטחון העצמי וזה
^^אני נהורה(:
בכל מקרה כמובן שהוא לא צריך להתקע על בת שלא רוצה אותו, אבל כשבן אדם "רודף" אחרי בנות. כלומר כל בת מהווה עבורו אופציה כל עוד היא "שווה" זה מאד שטחי בעיניי. זה מראה שהוא מתייחס לזה בצורה לא רצינית, להתחיל עם בחורה אחת שאתה מרגיש שהאינטרקציה בינכם באמת יכולה לעבוד זה נהדר. להתחיל עם כמה בחורות בטווח זמן קצר בהחלט יכול להעיד על חוסר רצינות...
אני מקנאה בהם ומעריכה אותם. יש להם אומץ, הם ישירים וכנים. (כמובן כל עוד זה לא משהו קבוע, אם הם מביאים כל אחת בחשבון זה מוריד מהערך של זה כי הם מתייחסים אל זה כמו ממתק להשגה).
חמודים ומעריכה
למרות שהסיטואציה מביכה
מתוקים, כאילו זה לא קורה כמעט בכלל אז כשכן זה נחמד
אנונימית