25 תשובות
לכי תקני לך עוגה לפני שהכל נסגר קני לך שתייה שבא לך מלא ממתקים ותאכלי הכל עם מרתון סרטים
מזל טוב❤❤❤
מזל טוב❤❤❤
מזל טוב
מזל טוב
תביא אנשים שאת אוהבת ותעשי מסיבה , או סרט
המון מזל טוב יפה שלי!! מוזמנת לדבר איתי גם בפרטי אם בא לך (:
תנצלי את היום הזה להקדשת זמן לעצמך למשו כיפי לא צריך תמיד בני אדם כדי להנות באמת, אני באמת חושבת ככה שאת יכולה להנות גם מפעילות כיפית לבד תבקשי דמי כיס מההורים ותלכי לאכול משהו טעים לפנק תעצמך ואני בטוחה שביומולדת הבאה תכירי מלא אנשים ויהיה לך הרבה יותר ברכות וזה,
יום הולדת שמח! מזל טוב, וחסר לך את בוכה היום!! אם את רוצה עידוד אני בפרטי (:
תנצלי את היום הזה להקדשת זמן לעצמך למשו כיפי לא צריך תמיד בני אדם כדי להנות באמת, אני באמת חושבת ככה שאת יכולה להנות גם מפעילות כיפית לבד תבקשי דמי כיס מההורים ותלכי לאכול משהו טעים לפנק תעצמך ואני בטוחה שביומולדת הבאה תכירי מלא אנשים ויהיה לך הרבה יותר ברכות וזה,
יום הולדת שמח! מזל טוב, וחסר לך את בוכה היום!! אם את רוצה עידוד אני בפרטי (:
מזל טוב!!
ותזכרי שאת לא צריכה אנשים בשביל להנות. זמן איכות לבד זה הכי כיף
ותזכרי שאת לא צריכה אנשים בשביל להנות. זמן איכות לבד זה הכי כיף
היום בערב צאי עם חברים לבלות, זה יכול להיות גם רק עם חברה אחת.
ואפשר גם לבד, זה מבאס אבל מנחם, תראי סרטים כל הלילה עם חטיפים ושוקולדים..
ומזל טוב!
ואפשר גם לבד, זה מבאס אבל מנחם, תראי סרטים כל הלילה עם חטיפים ושוקולדים..
ומזל טוב!
אנונימית
מזל טוב קודם כל
מצטערת שזה יצא ככה, זה קרה לי גם, תנסי אולי לעשות את החגיגה הכי טובה עם עצמך, תעשי אולי מרתון סרטים, תקני עוגה ותעשי את כל מה שעושה לך שמח
מצטערת שזה יצא ככה, זה קרה לי גם, תנסי אולי לעשות את החגיגה הכי טובה עם עצמך, תעשי אולי מרתון סרטים, תקני עוגה ותעשי את כל מה שעושה לך שמח
מזל טוב
מזל טוב!!
תקני לעצמך אוכל שאת אוהבת תראי סדרה או סרט תנסי לבלות עם חברים תשמעי מוזיקה תעשי מקלחת חמה תפנקי את עצמך מגיע לך ושוב פעם מזל טוב!!!
תקני לעצמך אוכל שאת אוהבת תראי סדרה או סרט תנסי לבלות עם חברים תשמעי מוזיקה תעשי מקלחת חמה תפנקי את עצמך מגיע לך ושוב פעם מזל טוב!!!
מזל טוב!❤
אנונימית
מזל טוב, אני ממש מצטער לשמוע.
אולי תנסי לעשות לעצמיך מסיבה קטנה עד כמה מוזר שזה נשמע
אם זה יעשה אותך קצת שמחה אז למה לא❤❤
אולי תנסי לעשות לעצמיך מסיבה קטנה עד כמה מוזר שזה נשמע
אם זה יעשה אותך קצת שמחה אז למה לא❤❤
מזל טוב אהובה! ❤
מזל טוב עד 120 מהממת אל תהיי עצובה :)
תשמחי את עצמך תקני עוגה , חטיפים , תזמיני סושי (או כל דבר שאת אוהבת) ותראי סדרה שאת אוהבת. העיקר לא להיות עצובה ביום כזה .והכי חשוב , מזל טוב❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
מזל טוב!! את חוקית מינית:)))
מזל טוב!
אחותיייי מזל טובבב ילדה יפה!!
לכי תדעי,אולי הם מתכננים לך משהו,בכל זאת 16
וגם אם לא,אל תשבי בבאסה.יש לך את עצמך וזה יותר ממספיק.אוהבת מלא ויומולדת שמח אהובתיי
לכי תדעי,אולי הם מתכננים לך משהו,בכל זאת 16
וגם אם לא,אל תשבי בבאסה.יש לך את עצמך וזה יותר ממספיק.אוהבת מלא ויומולדת שמח אהובתיי
תגידי קוראים לך אריאל?
מזל טובב
תצאי החוצה לטיול בחוץ עם בלון או משהו, תראי מה יקרה
תאמיני לי
מזל טובב
תצאי החוצה לטיול בחוץ עם בלון או משהו, תראי מה יקרה
תאמיני לי
מזל טובב כפרה עליך❤
קודם כל תצאי מהמיטה וקומי על הרגליים
ואחרי זה תקני אוכל שאת אוהבת ותראי סדרה או סרט שאת אוהבת
את יכולה לדבר עם חברות שלך ואז לצאת איתן או שאת יכולה גם אפילו עם חברה אחת אם זה עוזר לך
תשימי שירים לאווירה
תרקדי לך בסבבה שלך
אפילו תדברי איתי או מישהו אחר בפרטי
ודיר באלק אם את בוכה
זה היום הולדת שלך וזה היום שלך
אל תתני לאף אחד להרוס לך
קודם כל תצאי מהמיטה וקומי על הרגליים
ואחרי זה תקני אוכל שאת אוהבת ותראי סדרה או סרט שאת אוהבת
את יכולה לדבר עם חברות שלך ואז לצאת איתן או שאת יכולה גם אפילו עם חברה אחת אם זה עוזר לך
תשימי שירים לאווירה
תרקדי לך בסבבה שלך
אפילו תדברי איתי או מישהו אחר בפרטי
ודיר באלק אם את בוכה
זה היום הולדת שלך וזה היום שלך
אל תתני לאף אחד להרוס לך
מזל טוב!
אל תבכי, זה היום שלך. את לא חייבת אנשים אחרים בשביל לחגוג את היום שבו העולם קיבל מלאך כמוך. קומי מהמיטה, נגבי את הדמעות, קני לעצמך עוגה וממתקים ולכי לעשות משהו שאת אוהבת! זה יכול להיות מרתון סרטים, סדרה שאת אוהבת, לצאת לעשות פיקניק בפארק עם ספר או כל דבר אחר שאת רוצה. והכי חשוב- תעלי חיוך על הפנים. מזל טוב מלכה❤
אל תבכי, זה היום שלך. את לא חייבת אנשים אחרים בשביל לחגוג את היום שבו העולם קיבל מלאך כמוך. קומי מהמיטה, נגבי את הדמעות, קני לעצמך עוגה וממתקים ולכי לעשות משהו שאת אוהבת! זה יכול להיות מרתון סרטים, סדרה שאת אוהבת, לצאת לעשות פיקניק בפארק עם ספר או כל דבר אחר שאת רוצה. והכי חשוב- תעלי חיוך על הפנים. מזל טוב מלכה❤
היי נסיכהה!!
אחות לתאריךך! גם אני 12.11, אבל בת 17 ;)
קודם כל המון המון מזל טוב, בטוחה שאת ילדה מדהימה ומגיע לך את כל הטוב שבעולם.
ועכשיו יש לי בקשה אחת אליך, בתור אחת שגם היום הוא היום שלה, תקומי מהמיטה, תשימי פלייליסט שירים ופשוט תקפצי ותשמחי!! זה היום שלך ואף אחד, אבל אף אחד לא יכול לבאס אותך!!!
אז כן, אני אומנם חוגגת אבל, ויש אבל, גם אני ברוב היום הייתי במיטה ולא עשיתי כלום, ולא כל החברים כתבו מזל טוב. אז כן, מבינה שזה יכול לכאוב ולבאס ולעצבן אבל וואלה זה היום שלך ואסור לך לתת למישהו כאן להוריד לך. תראי כמה מזל טובים יש כאן בתגובות, זה יותר שווה מהכל כי אלו באמת באו מהלב.
עדיף שלא ירשמו מאשר שירשמו כדי לצאת מ-ידי חובה. תזכרי שאת בוחרת את החברים שלך ומי שלא מתאים- הבייתה.
זה גיל כזה, את תראי שעם זמן זה ישתנה והכל יהיה טוב בסוף, ותזכרי שאם את צריכה לדבר אני כאן ועוד רבים כמוני.
אז מזל טוב מלכה!! תהני ותשמחי ביום הזה :)))
אחות לתאריךך! גם אני 12.11, אבל בת 17 ;)
קודם כל המון המון מזל טוב, בטוחה שאת ילדה מדהימה ומגיע לך את כל הטוב שבעולם.
ועכשיו יש לי בקשה אחת אליך, בתור אחת שגם היום הוא היום שלה, תקומי מהמיטה, תשימי פלייליסט שירים ופשוט תקפצי ותשמחי!! זה היום שלך ואף אחד, אבל אף אחד לא יכול לבאס אותך!!!
אז כן, אני אומנם חוגגת אבל, ויש אבל, גם אני ברוב היום הייתי במיטה ולא עשיתי כלום, ולא כל החברים כתבו מזל טוב. אז כן, מבינה שזה יכול לכאוב ולבאס ולעצבן אבל וואלה זה היום שלך ואסור לך לתת למישהו כאן להוריד לך. תראי כמה מזל טובים יש כאן בתגובות, זה יותר שווה מהכל כי אלו באמת באו מהלב.
עדיף שלא ירשמו מאשר שירשמו כדי לצאת מ-ידי חובה. תזכרי שאת בוחרת את החברים שלך ומי שלא מתאים- הבייתה.
זה גיל כזה, את תראי שעם זמן זה ישתנה והכל יהיה טוב בסוף, ותזכרי שאם את צריכה לדבר אני כאן ועוד רבים כמוני.
אז מזל טוב מלכה!! תהני ותשמחי ביום הזה :)))
מזל טובב
שואל השאלה:
לא לא קוראים לי אריאל , למה?
לא לא קוראים לי אריאל , למה?
מזל טוב אהובתי בואי נחגוג ביחד