4 תשובות
להקליט מסך או מהמצלמה?
בכללי obs
שואל השאלה:
אני רוצה להקליט את עצמי שרה
אני רוצה להקליט את עצמי שרה
אנונימית
יש לך מיקרופון ומצלמה? בobs אפשר להגדיר אותם ולצלם, אפשר למצוא שיעורים ביוטיוב על התוכנה.
אם אין לך מצלמה ומיקרופון טובים במחשב עדיף לעשות את זה עם הטלפון
אם אין לך מצלמה ומיקרופון טובים במחשב עדיף לעשות את זה עם הטלפון
באותו הנושא: