8 תשובות
לדעתי כן
אנונימי
כן
קצת כן
מה? לא. זה ממש סבבה!
זה הגיל שמתחילים בו את כל העניין הזה, צוברים ניסיון ובמבינים טוב יותר מה אתה צריך בעתיד..
זה הגיל שמתחילים בו את כל העניין הזה, צוברים ניסיון ובמבינים טוב יותר מה אתה צריך בעתיד..
גם מה זאת אומרת מוקדם לאהבה ראשונה?
לא שאת בוחרת מתי לאתאהב, מתי שזה קורה יופי...
לא שאת בוחרת מתי לאתאהב, מתי שזה קורה יופי...
נע להתייעץ עם אנשים באינטרנט שלא מכירים אותך לא יעזור, זה הכל דעות וניסיון אישי
יש כאלה שעדיין לא בוגרים מספיק בגיל הזה לזה ויש כאלה שכן
תעשי מה שאת מרגישה
יש כאלה שעדיין לא בוגרים מספיק בגיל הזה לזה ויש כאלה שכן
תעשי מה שאת מרגישה
לא אין דבר כזה מתי יש ומתי אין
לא מוקדם מדי , אם את מרגישה מוכנה אז למה לא? למה לעצור את עצמך ? אין זמן מוגדר לדברים כאלה
באותו הנושא: