4 תשובות
זה תלוי כמה חברות קרובות יש לך? אם יותר מ3 אני אישית הייתי מזמינה את כולן כדי שלא אפגע באף אחת
לא חושבת שהן יפגעו זה רק לחברות קרובות גם אני עושה את זה ככה
שואל השאלה:
אם אני אזמין את כולן זה יוצא 24 בנות וזה דיי מלא כי הכול על חשבוני (אני רוצה לחגוג בקפה קפה)
שואל השאלה:
ואם חלק אני אפילו לא בקשר
באותו הנושא: