5 תשובות
לא.
אני באופן כללי חושב שמלבד נציגי משרד החוץ של כל מדינה/תיירים לא צריכים להצביע בבחירות של כל מדינה.
גם אם יש לי אזרחות גרמנית, אם אני לא שם אני לא חושב שמותר לי להצביע שם.
רק אזרחי מדינת ישראל רשאים להצביע כי זה מדינה שהם חיים בה.
לא כי הם לא אזרחים וזה לא עובד ככה , אנשים יוכלו להתגייר רק כדי להצביע נגדינו
לא זה לא משפיע עליהם ואז מה אם הם יהודים הם בכלל לא גרים פה