6 תשובות
כמו זאת שבתמונה- עם ריבת תותים הכי פשוט הכי טעים ;)
עם שוקולד למעלה ושבפנים יש קצפת
בלי כלום בפנים, הרבה בצק והרבה אבקת סוכר
ריבת תותים קלאסית ואבקת סוכר.
הסופגניות שלך!
:)
ריבה פשוטה כזאת עם מלא אבקת סוכר