7 תשובות
כנראה הוא נפגע
כן, הוא צריך לעמיד אותך במקום מי את שתגידי לאבא שלך שתוק?
כן. מבינה אותך גם לי לפעמים נפלט אבל יש דברים שאומרים לחברים ויש דברים שאומרים להורים.
זה לא מכבד
תראי אני מבינה אותך אבל זה אינדיבידואלי, באופן אישי בעקבות השאלה שלך ניסיתי לחשוב עלי אומרת לאבא שלי לשתוק ולא עולה לי זיכרון שאמרתי לו דבר כזה ואני גם לא מצליחה לדמיין שאומר לו דבר כזה...
עם זאת, יש מצב טוב שהסגנון התבטאות שלנו שונה וזה בסדר גמור אבל חשוב שתדעי להסביר את זה לאבא שלך ולנסות להמנע מלחזור על המקרה הזה שוב כי את יודעת שזה עשוי לפגוע בו, תהיי כנה לגמרי ותתנצלי על שפגעת אפילו שלא התכוונת ותסבירי לו שזה לא יחזור על עצמו.
אם קשה לך להבין הייתי מציעה שתגשי ותגידי לו "היי אבא שומע? רציתי להתנצל על איך שדיברתי אלייך אבל חשוב לי שתדע שעשיתי את זה בהומור ושלא אעשה את זה שוב, תוכל להסביר לי למה נפגעת מהאמירה שלי?"
עם זאת, יש מצב טוב שהסגנון התבטאות שלנו שונה וזה בסדר גמור אבל חשוב שתדעי להסביר את זה לאבא שלך ולנסות להמנע מלחזור על המקרה הזה שוב כי את יודעת שזה עשוי לפגוע בו, תהיי כנה לגמרי ותתנצלי על שפגעת אפילו שלא התכוונת ותסבירי לו שזה לא יחזור על עצמו.
אם קשה לך להבין הייתי מציעה שתגשי ותגידי לו "היי אבא שומע? רציתי להתנצל על איך שדיברתי אלייך אבל חשוב לי שתדע שעשיתי את זה בהומור ושלא אעשה את זה שוב, תוכל להסביר לי למה נפגעת מהאמירה שלי?"
איף איזה רגשי כולם
בטח שזה הגיוני כי תכלס זה אבא שלה את צריכה לכבד אותו ולא להגיד לו את זה אבל אפשר גם להבין אותך שזה היה בצחוק ובטח לא הבין
אנונימית
באותו הנושא: