6 תשובות
כן זה סבבה
ויש לך אחלה גובה
ויש לך אחלה גובה
נראלי שכן
תשאל תזונאית כפרה
אנונימית
כן כן
איזה כיף לך אתה גבוה
איזה כיף לך אתה גבוה
סבבה לגמרי
תבדוק בבקשה bmi
באותו הנושא: