התחברות הרשמה

אחת ולתמיד מה אתם חושבים לפי הסיטואציה הזאת ספציפית מה היא חושבת עליי???

היא בי ואני בי ויש לי קראש עליה כבר חודשיים ויש לנו חברה משותפת ואז היא אמרה הנה בי והנה בי ורצתה שנלחץ ידיים כזה וזה היה ממש מהר שתינו לא הספקנו להגיב היא לקחה את הידיים שלנו ומשהו הלך לא לפי התוכנית ויצא שהחזקנו ידיים לכמה שניות ואז שתינו נלחצנו ואז היא אמרה כזה "טוב אני חושבת שאנחנו צריכות ללכת לכיתה" ואני לא בכיתה שלהן ואז היא הלכה מהר כזה ואפילו לא חיכתה לחברה שלה..

מה אני אמורה להסיק מזה???
11 בנובמבר 2021, 15:08
חוות דעתהתאהבותסיטואציה    
2 תשובות
שזה הביך אותה כנראה
*
*לא*
שואל השאלה:
זה לא הביך אותה היא פשוט נלחצה אבל מה אני אמורה להסיק מזה
אנונימית
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאת: הלכתי עם חברות לאכול ולפני כן היינו בסרט
עד כמה הסיטואציה הזאת מביכה? תעודדו אותי אנשים
מה דעתכם על הסיטואציה הדפוקה הזאת?
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאת?
מה אתם חושבים על הסיטואציה המוזרה הזאתי?
מה אתם חושבים על הסיטואציה המפחידה הזאת ומה הייתם עושים אם הייתם בסיטואציה כזאת?
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאת
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאת? לאמא שלי יש ידיד מהלימודים שלה שהיה בא אלינו לעיתים קרובות הביתה כדי שהם ילמדו ביחד...
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאת?..
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאתי?
מה אתם חושבים על הסיטואציה הזאת..?