5 תשובות
חסרי תועלת לא טואלט
וכן הצילו אנשים כאלה מסכנים כלכך
ואין ככ מה לעשות עם זה ככה הם---
וכן הצילו אנשים כאלה מסכנים כלכך
ואין ככ מה לעשות עם זה ככה הם---
שואל השאלה:
טוב לי שאני לא היחידה שמזדהה .
למרות שזה כואב
טוב לי שאני לא היחידה שמזדהה .
למרות שזה כואב
אנונימית
מתסכל:/
פעם הייתה לי חברה שהתחילה פתאום להיות סנובית ולרדת עליי, התבאסתי ונפגעתי אבל כשהבנתי שהרע עולה על הטוב התרחקתי. לפעמים זה פשוט לא שווה את זה.
תזכרי שאת לא צריכה אותה, את עולם שלם בעצמך. אם היא יורדת עלייך ליד אנשים זה בגלל שהיא חסרת ביטחון ומנסה להגדיל אותו על חשבונך, ניצול. אמנם אני לא מכירה אותך אבל קשה לי להאמין שמגיע לך שיתייחסו אלייך ככה.
מה הרווח שלך מהקשר הזה? מה משאיר אותך שם? מה יש בחברות שלכן?
לגבי זה שאין לך כוח להגיד לה, את לא חייבת לספק לה תשובות. אם לא מתייחסים אלייך יפה, לכי. אם היא תשאל ויתחשק לך, תגידי לה. אני יודעת שלומר את האמת יכול להיות קשה אבל זה גם פשוט ומשחרר באותה נשימה. כדאי לעשות פעולה, איזו שתרצי, ולא למרוח את זה כי זה סתם זמן לעוד מטענים שיצטברו ולא כדאי.
כשאת מאמינה שיש לה כוח ושהיא יכולה להשתמש בו לרעה את נותנת לה יותר מרחב להשפיע עלייך. תתרכזי בכוח שבך, זה האחד שאת צריכה להאמין בו. את לא חלשה, יש בך עוצמות.
פעם הייתה לי חברה שהתחילה פתאום להיות סנובית ולרדת עליי, התבאסתי ונפגעתי אבל כשהבנתי שהרע עולה על הטוב התרחקתי. לפעמים זה פשוט לא שווה את זה.
תזכרי שאת לא צריכה אותה, את עולם שלם בעצמך. אם היא יורדת עלייך ליד אנשים זה בגלל שהיא חסרת ביטחון ומנסה להגדיל אותו על חשבונך, ניצול. אמנם אני לא מכירה אותך אבל קשה לי להאמין שמגיע לך שיתייחסו אלייך ככה.
מה הרווח שלך מהקשר הזה? מה משאיר אותך שם? מה יש בחברות שלכן?
לגבי זה שאין לך כוח להגיד לה, את לא חייבת לספק לה תשובות. אם לא מתייחסים אלייך יפה, לכי. אם היא תשאל ויתחשק לך, תגידי לה. אני יודעת שלומר את האמת יכול להיות קשה אבל זה גם פשוט ומשחרר באותה נשימה. כדאי לעשות פעולה, איזו שתרצי, ולא למרוח את זה כי זה סתם זמן לעוד מטענים שיצטברו ולא כדאי.
כשאת מאמינה שיש לה כוח ושהיא יכולה להשתמש בו לרעה את נותנת לה יותר מרחב להשפיע עלייך. תתרכזי בכוח שבך, זה האחד שאת צריכה להאמין בו. את לא חלשה, יש בך עוצמות.
שואל השאלה:
תודה רבה!!!
העלת לי חיוך גדול על הפנים! עשית לי את היום ואפילו את השבוע , את צודקת בהחלט!
תודה רבה!!!
העלת לי חיוך גדול על הפנים! עשית לי את היום ואפילו את השבוע , את צודקת בהחלט!
אנונימית
וואלה?:) איזה כיף. על לא דבר, חיוך הוא תמורה הרבה יותר גדולה. מקווה שתצליחי לסדר את העניין.
באותו הנושא: