7 תשובות
ללכת זה גם יתן לך כזה ויב וגם כושר
יש לך שיעורי בית או משהו כזה?
שואל השאלה:
רג'ינה פלאנג'י אין לי
אנונימי
זה בדיליי סליחה אבל אם אין לך אז תלך ברגל זה בריא וממש כיף בבוקר עדיין קריר
אותה הבעיה
עדיף ברגל
ללכת ברגל