7 תשובות
ללכת זה גם יתן לך כזה ויב וגם כושר
יש לך שיעורי בית או משהו כזה?
שואל השאלה:
רג'ינה פלאנג'י אין לי
רג'ינה פלאנג'י אין לי
אנונימי
זה בדיליי סליחה אבל אם אין לך אז תלך ברגל זה בריא וממש כיף בבוקר עדיין קריר
אותה הבעיה
עדיף ברגל
ללכת ברגל
באותו הנושא: