13 תשובות
יש פה כאלה שלא מסכימים וזה בסדר, חס וחלילה אם אתם הייתם המשפחה שלהם, מה הייתם חושבים אז?
לא.
למה לא?
כי לישראל יש מספיק אופציות ויכולות להפעיל לחצים גם בעבר וגם בהווה להחזרת גופות החיילים גם ללא שיחרור מחבלים.
אממה הם אפילו לא מנסים.
ממליצה להתחבר למאבק של השבת הבנים ולשמוע מהמשפחות השכולות בעצם ובכללי.
ישראל צריכה להלחם עליהם שלחמאס לא תיהיה ברירה ולהפחית בבקשה שלהם לשחרר אלף מחבלים
אנונימית
שואל השאלה:
9n9 התגובה שלך ממש מיותרת
אנונימי
גם שלך תאמין לי
ישראל צריכה לצאת למבצע הרתעה או לקבוע תנאים על עזה למשל לפני כמה חודשים רצו לשלב את עסקת השבויים בשיקום רצועת עזה מהמלחמה האחרונה לאט לאט הבינו שזה לא יעבוד והחליטו לשקם את עזה בלי שום תנאי. לדעתי רק מבצע צבאי יכריע
אנונימית
לדעתי לא, למה להרוג עוד אנשים בשביל אנשים שכבר מתו
שואל השאלה:
אתה סך הכל ילד בין 15 אין לך זכות לדבר על זה בכלל. חכה שמחבל ירצח מישהו מהמשפחה שלך
(מקווה בשבילך שלא) ואז נראה אם אתה תתמוך בשחרור מחבלים
אנונימי
שואל השאלה:
9n9
אנונימי
ממש לא זה הרי גופות
אנונימי
לא חושבת שהתגובה מיותרת.. הוא למעשה אמר הרבה והוסיף על שלא נאמר.
נכון זה בסדר שכול אחד חושב אחרת אך תניחו שניה את הדעה שלכם בצד.
דמיינו כי זה היה מישהו קרוב אליכם ואז נסו לגבש דעה מחדש.
למה?
כי קל לנו לדבר על אחרים.
קשה לדבר על עצמך.
אחרי שנצליח להתחבר שניה להרגשה ולמעמד של הצד השני נוכל לשפוט נכון יותר את התמונה.
שואל השאלה:
תן חיוך והמצב יהיה הפוך יש הבדל בין מחבלים לחיילים
אנונימי