12 תשובות
לשיין יש רק בגדים דקים והם לא מתאימים לחורף. כל הג'קטים שלהם בעובי של נייר טואלט
את יודעת אם יש דרך לשלוח לך פשוט את השמורים שלי? במקום קישור קישור
שואל השאלה:
אין לי מושג איך
אין לי מושג איך
הוא נדיר אבל הוא אוברסייז כזה אז אם את לא אוהבת עדיף שלא, הוא גם מחמם והבד שלו לא מרגיש דוחה.
כמו משהו שתמצאי בחנויות בקניון
כמו משהו שתמצאי בחנויות בקניון
קישורים מצורפים:
טרנינג מהמם הוא מתאים לי בול באורך שלו והוא גם מחמם ממש, נראה כמו מהודיס
קישורים מצורפים:
מגפיים יפות ממש, הזמנתי 35 וזה טיפה גדול עליי אבל זה חורף ושמים גרביים עבות אז הכל טוב
קישורים מצורפים:
גם מגפיים יפות ממשש, למרות שהן עם עקב זה ממש לא מורגש והן נוחות
קישורים מצורפים:
הפוטר הזה מחמם ממש והוא נעים אבל עשיתי טעות והזמנתי xs והוא לא ממש אוברסייז
קצת התעייפתי מלכתוב אז אני אוסיף קישורים פשוט
הכל כאן הגיע מעולה
הכל כאן הגיע מעולה
קישורים מצורפים:
סט ספורט
קישורים מצורפים:
טרנינג
קישורים מצורפים:
תקני מפוקס יש שם דברים מחממים
באותו הנושא: