6 תשובות
לא היה לי ממש.. היה רק ילד אחד נחמד שרציתי להיות חברה שלו (לא בת זוג או משהו כזה) וגם הייתי שם רק חצי שנה..
ואם הייתי רואה אותו עכשיו בתיכון אז לא הייתי עושה כלום עזבי את העובדה שאני בתיכון דתי וזה היה בכיתה ד ככה שזה לא יקרה..
אנונימית
אותו
כלום
קרישים של היסודי זה סתם
לא היו לי קראשים הייתי עסוקה בלהתבודד
מי זוכר אותו
אנונימית
אומרת לה מזל טוב שהיא יצאה מהארון והפכה לבת, ומאחלת לה הצלחה באולפנה