7 תשובות
הכי לא
איכ איכ גועל נפש לא
כן
אנונימית
כן
אנונימית
אין לי אחים, אז גם בעולם הזה אוכל טכנית להישאר לבד אבל זה יהיה נורא
לא אנחנו טיפוס שונה לגמרי והוא היה שונא אותי אם הוא לא היה אח שלי כנראה