7 תשובות
דאגה למשהו אחר, כמו חיה או ילד, זה הורג אותי.
מכבד , דואג , סומך עליי , מחבק אותי מאחורה
שמחמיאים לי על העיניים>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ת
בליעת גלמים.
שהוא חכם יותר ממני
זה מעצבן אוצי נורא
אבל מודה שזה ואוו
זה מעצבן אוצי נורא
אבל מודה שזה ואוו
חד משמעית מחבק מאחורה
אנונימית
מחטטים באף
באותו הנושא: