2 תשובות
לא אני תמיד נתקעת בטלפון ולא שמה לב שכבר מאוחר ואז דוחה את זה ליום אחר
כן, מחליטים שעושים את המשימה החשובה ואחכ מתעסקים בטלפון או בשאר הדברים
או שפשוט מתחילים את המשימה ומחליטים שכל נגיד חצי שעה הפסקה של 5 דק ככה מסיימים
או שפשוט מתחילים את המשימה ומחליטים שכל נגיד חצי שעה הפסקה של 5 דק ככה מסיימים
באותו הנושא: