אז לאחותי יש בת מצווה והזמנתי איזה חמש חברות שלי.. כי בת מצווה חגיגה והכל.. ואמא שלי אמרה לי עכשיו שהמשפחה מצד אבא שלי גם עומדת להגיע ושאני לא יכולה להזמין את כולן בגלל שיש יותר מידי אנשים,(המסיבה אצלי בבית) ושאני צריכה לבחור שתיים שהכי קרובות לאחותי. איך להגיד לשלוש האחרות שהן לא יכולות לבוא? ממש לא נעים לי.... אוכ מה הייתם עושים?