5 תשובות
תראי זה לא בריא
אני הייתי אומרת משהו כמו רוצה חצי חצי כדאי ש1 זה לא יראה חשוד
2 זה ירמוז על שמירה על הבריאות
אני הייתי אומרת משהו כמו רוצה חצי חצי כדאי ש1 זה לא יראה חשוד
2 זה ירמוז על שמירה על הבריאות
שואל השאלה:
לקחתי חצי
אבל אכלתי חלק ממנו וזרקתי את החלק השני כשלא ראו
ועכשיו זה גם עשה לי כאב בטן ובחילות כי אני רק חושבת על מה שזה מכיל
לקחתי חצי
אבל אכלתי חלק ממנו וזרקתי את החלק השני כשלא ראו
ועכשיו זה גם עשה לי כאב בטן ובחילות כי אני רק חושבת על מה שזה מכיל
אנונימית
דבר ראשון קחי דברים בפרספקטיבה זה רק חצי
כי זה לא ישמין אותך בייסיקלי נתת ביס מלחמנייה
כי זה לא ישמין אותך בייסיקלי נתת ביס מלחמנייה
ואם את מתאמנת את אפילו לא תרגישי את הביס הזה במשקל..
שואל השאלה:
אני עושה אימונין
אני עושה אימונין
אנונימית
באותו הנושא: