5 תשובות
גייז כלומר זוג של שני בנים? הומואים? או שגם זוג בנות?
אנונימית
שואל השאלה:
עדיף של בנים
אנונימית
של בנות: עונת השמחות, נטפילקס
ההומואים משוודיה משהו כזה
תרשמי בגוגל צוות אסיה אהבת בנים