5 תשובות
אם כבר קנית למה את שואלת :)
וכן נראה לי שכן
וכן נראה לי שכן
כן נראלי
השאלה מה נשאר מהטלפון עכשיו ולמה הוא ככ זול
השאלה מה נשאר מהטלפון עכשיו ולמה הוא ככ זול
שואל השאלה:
חח^אין לי מושג הוא עובד פצצה
חח^אין לי מושג הוא עובד פצצה
אנונימית
שואל השאלה:
טליהושקה למה לדעתך לא ככ שווה?
טליהושקה למה לדעתך לא ככ שווה?
אנונימית
היה לי איי8 טלפון סבבה וקניתי אותו בהרבה יותר יקר מחמש מאות אבל הוא גם יד שניה ומשומש אז זה נראלי סבבה
באותו הנושא: