5 תשובות
אם כבר קנית למה את שואלת :)
וכן נראה לי שכן
כן נראלי
השאלה מה נשאר מהטלפון עכשיו ולמה הוא ככ זול
שואל השאלה:
חח^אין לי מושג הוא עובד פצצה
אנונימית
שואל השאלה:
טליהושקה למה לדעתך לא ככ שווה?
אנונימית
היה לי איי8 טלפון סבבה וקניתי אותו בהרבה יותר יקר מחמש מאות אבל הוא גם יד שניה ומשומש אז זה נראלי סבבה