15 תשובות
תרגיע אותה תכין לה פופקורן או משהו ושים לה סרט
ועד אז אני מאמין ששעתיים יעברו
שואל השאלה:
לא עוזר היא משחקת במחשב ומעסיקה את עצמה אבל פשוט לא רוצה להיות לבד
אנונימי
שואל השאלה:
גם יש לה המון ממתקים
אנונימי
לדעתי ילדים עד גיל 12 לא משאירים לבד בבית !
אנונימית
יש לכם חית מחמד?
שואל השאלה:
יש חית מחמד
ולמה לדעתך ככה?
אנונימי
^^^ אני גם חושב אבל לפעמים אין ברירה
תגיד לה שאם חס וחלילה יקרה משהו שגם לא יקרה אז החית מחמד תשמור עליה או משהו כזה
ילדים זה ילדים , זה מסוכן ואם יקרה חס וחלילה משהו? הילד יכול לקפוא במקום ולא לדעת מה לעשות אז או שלוקחים בייביסיטר או מבקשים משכנים להשגיח
אנונימית
אני לא ממש יכולה להגיד לך מה לעשות כי אני לא מכירה את הילדה (למשל אחותי היא כבר בגיל 8 בערך היתה מסוגלת להישאר לבד בבית) לדעתי אתה צריך לשאול אותה למה היא לא רוצה להישאר לבד ואם כבר שאלת אותה והיא ענתה "כי לא בא לי להיות לבד" תשאל אותה שוב ותגיד לה שהיא לא יכולה לענות את זה ועל הדרך תשאל מה הפחדים שלה בלהיות לבד אולי היא מפחדת שמישהו יכנס לבית בזמן שהיא לבד או שמפלצת תבוא אליה או כל מיני דברים בסיגנון
אולי שתזמין חברה שתהיה איתה או שתלך היא לחברה
שואל השאלה:
אני צריך לצאת בערב חברה לא תבוא אליה בשעה כזאת
אנונימי
אבא שלך או אמא שלך לא יהיו בבית?
שואל השאלה:
לא. אולי סבתא אבל לא בטוח
אנונימי
אז אין לי מושג אולי תנסה להגיד לה שהכל טוב ושתנהל את הבית ותחזור תו"ל שעתיים