7 תשובות
זה מעולה ועדיף על בגרויות קיץ.
לדעתי לא
זה סתם להתחיל את הלחץ מתחילת שנה וגם בטח לפני הבגרות פשוט ידחפו לכם חומר
שואל השאלה:
היסטוריה ולשון
אנונימי
בגרויות חורף זה טוב כי אם צריכים לגשת למועד ב אפשר לשפר בקיץ
ברור שזה טוב זה במקום שיהיה לך בקיץ עומס בללמוד
אנונימי
נראה לי עדיף לסיים עם זה מוקדם כי ברגע שאנחנו מסיימים עם המקצועות האלו זה יורד מהמערכת אז תחשוב שיהיה לנו פחות לחץ בהמשך
לדעתי אין בזה משהו רע, כך תסיימי עם שתי הבגרויות האלו כמה שיותר מוקדם ויהיה לך יותר זמן במחצית ב' להתמקד ביתר הבגרויות (גם אצלי זה ככה, אגב- ספרות ואזרחות בתור מועדי חורף ואחר"כ במחצית ב' יהיה לי הרבה יותר זמן כי אני אלמד רק שלושה מקצועות (כיתה י"ב)). אם את מרגישה לא מוכנה מספיק לבגרויות האלו, ואת מרגישה צורך לדחות אותן כדי שיהיה לך יותר זמן ללמוד אליהן, את יכולה לבקש לגשת בקיץ, אבל אני אישית לא ממליץ. כדאי כבר לגשת בחורף ולסיים עם זה.