אני פשוט חלמתי חלום הזוי ואני רוצה שנייה שתעזרו לי אם אתם יודעים לפרש חלומות
אני לא יודע איל הגעתי לזה אבל היינו אני אתה ועוד מלא אנשים מהשכבה במסיבה של מישהו ואני פשוט התחלתי לראות מעבר לגדר שלהם שהיא כמו של הבית שלי מספרי אחד ושתיים מרחפים באוויר ופשוט מספרי אחד זה ילדים ושתיים זה אמור להיות רוצחים ופשוט דיברתי עם מישהו מהיסודי שהוא היה מוזר והוא אמר חי שגם לא יש את זה וזה התחיל מזה שהוא זרק על אחד אבנים כדי כאילו להגן עליהם ואנשים רגילים לא רואים את זה בקיצור מפה לשם גם אף אחד חוץ ממי שראה את המספרים שהוא חולה נפש דרך אגב לא יכול לראות לבן באמת והוא פשוט אמר לי לפנות לאגודת ערן שזה האלה שעוזרים לאלה שרוצים להתאבד ואני פשוט לא מבין למה חלמתי את זה ואני מרגיש כאילו שזה קרה לי בחיים האמיתיים שראיתי את האחד ושתיים ו שראיתי סרטון של טופ גיק על זה(רשמתי לחבר את זה)