13 תשובות
במקרר היה ריק זה היה מפחיד ומוזר באותה נשימה
שואל השאלה:
המקרר היה ריק או שהיית בתוך מקרר ריק?
אנונימי
לגבי הכי מפחיד-
חלמתי שאני נמצא בחדר קטן, הדלת נפתחת ואדם בריון ומכוסה בפניו נכנס בצעדים מאיימים. אני כולי רועד מפחד והוא מסתובב ומחפש אותי, לבסוף הוא מוצא ומתחיל לדקור אותי בכל חלקי הגוף. אני אין לי לאן להתחמק והוא דוקר ודוקר, אני ממש ראיתי את המוות בעיניים, הרגשתי אותו.
זהו חלום שחזר על עצמו פעמיים, ויש לציין שאני חולם אותו בחלימה מודעת, כך שכל הזמן ניסיתי לצאת מהחלום, אך ללא הצלחה.
סיוט.
שואל השאלה:
אימא'לה. איך אפשר להתמודד עם זה? היה לי חלום גם מפחיד מאוד, אבל פחות מזה. כדאי לך לשתף את זה עם מישהו כדי לטפל בזה.
אנונימי
אחד מהשניים אבל זה היה מפחיד
שואל השאלה:
זה נשמע ככה
אנונימי
אני שמחה שאתה מבין
הנה, שיתפתי..
ואני לא חושב שזה מצריך טיפול. חוויתי סיוט אמנם, בא נאמר שבמציאות לא הייתי שורד את זה, אך יש לזכור שזהו חלום ותו לא.
ייתכן שחלמתי את זה בעקבות חרדות כלשהם שיש לי, ואם התכוונת שלחרדות אני צריך טיפול, אני חייב להודות שאתה צודק.
שואל השאלה:
כן, לזה התכוונתי
אנונימי
שואל השאלה:
וסתם רציתי להגיד שנזכרתי בפרק של קופה ראשית שאמנון רב עם ראמזי בקופה וראמזי אמר "זאת הייתה השארה ותו לא". חח
אנונימי
הייתה תקופה שכתבתי, עשיתי יומן חלומות, וזה כי רציתי להיכנס לחלומות צלולים.
לבסוף אגב התייאשתי, התחלתי את זה בתקופה די לחוצה בחיים שלי ולא עמדתי בהתמדה, ובלי התמדה זה לא שווה.
מקווה מתשיהו להתחיל שוב.
שואל השאלה:
אתם כותבים חלומות? אני התחלתי לכתוב חלומות מיד כשאני מתעורר וככה אני זוכר כל פרט הכי קטן.
אנונימי
שואל השאלה:
הם באמת נשמעים טראומתיים.
אנונימי