4 תשובות
מבינה אותך, גם לי יש את הפחד הזה בנושאים מסוימים אבל אלו דברים שכולנו חיים איתם וצריך להתקדם ולא לתת לפחד לעצור אותנו מדברים שיכולים להיות מדהימים.
אל תדאגי גם אם יעזבו אותך תמיד יבואו אחרים
גם אם זה יקרה. כל ירידה היא לצורך עלייה. ממקומות כאלו צומחים לגבהים חדשים
בהצלחה :)
הפחד הזה לגיטימי לגמרי
והוא מלווה את כולנו בכל מיני סיטואציות שנלך עליהן
וכמו שכתבת בתיאור, את יותר חזקה ממה שהיית אז על זה כבר שאפו ❤

רק לזכור שהכל נובע מהחששות,
והחששות עצמן נובעות מטראומות העבר.

- מה שחשוב
זה ההווה. הכאן ועכשיו.