7 תשובות
לא בהכרח...
שואל השאלה:
למה אוף?
אנונימית
לא תמיד זה גם אחד התסמינים של מישהו שהוא פסיכופת או סוציופת אבל לא בטוח שאותו בן אדם הוא כזה אז לא כל נרקיסיסט הוא חסר ביטחון
ממש לא
לא יודעת, אני נרקיסיסטית בסתר אבל מן הסתם שיש לי חוסר ביטחון לגבי כל מיני דברים