4 תשובות
מעניינת מאוד אבל קשה בטירוף אני לא יודעת איך עוברים בגרות
שואל השאלה:
מה לומדים שם?
מה לומדים שם?
אנונימית
אני במגמת ביולוגיה ולדעתי זאת מגמה מורכבת כם קצת חומר ללמוד ולשנן בעל פה ולעשות ניסויים לפעמים, אבל אפשר לעבור את זה, אם את רוצה את זה את יכולה.
בהצלחה!!!!
בהצלחה!!!!
אני ממש שמחה שבחרתי כמובן זה קשה ודורש הרבה מאמץ ומוטיבציה
החומר שלומדים זה גוף האדם (מערכות...) , התא (מבנה... אברונים... פעילות התא...), אקולוגיה עוד נושא לבחירה של הבית ספר, ביוחקר (עבודת חקר) ובגרות מעבדה (ניסוי)
החומר שלומדים זה גוף האדם (מערכות...) , התא (מבנה... אברונים... פעילות התא...), אקולוגיה עוד נושא לבחירה של הבית ספר, ביוחקר (עבודת חקר) ובגרות מעבדה (ניסוי)
באותו הנושא: