3 תשובות
קודם כל את צריכה לשנות את הדפוס חשיבה הזה.

יש לך דפוס חשיבה ממש שלילי ורעיל, אחרי זה תבדקי מה את באמת אוהבת לעשות.
גם אם אין לך שם כרגע יש כזה, תחשבי טוב טוב על זה.
אחרי זה תביני שלכל אחד יש קצב אחר וזה בסדר גמור.

אחרי זה תראי מה יש לך, שמעי את מסתכלת במבט ממש שלילי ולא על הדברים החיובים ואני בטוח שיש כאלה מלאא
דיי החיים יפים תקומי מחר ותעשי משהו אחד שלא עשית היום.
לאט לאט תצאי מהמיטה תעזבי את הטלפון ותתחילי לתפקד.

יאללה אני מאמין בך את מסוגלת והחיים יפים תנסי לראות את זה :)
שהיה לך ממש בהצלחה!
תקשיבי אבל אם הגישת חיים שלך זה: "אני עושה את זה ומה הלאה?" זה לא תמיד טוב, לא לכל דבר צריך להיות סיבה ואם כן אז הנאה זאת אחת הסיבות הטובות. למה נפגשים עם חברים? הרי אנחנו רק הולכים וחוזרים. את בהחלט צעירה, אבל אם את מחליטה לבזבז ככה את חייך אז מצטערת אבל הזמן הולך ואוזל.. אני לא בטוחה אם האפשרות העדיפה בשבילך זה לעזוב את ההורים ולהשכיר דירה (כי נגיד לי ההורים אומרים שהם מעדיפים שאני אחסוך לרכישת דירה במקום לבזבז את הכסף שלי בשכירות) אבל לא יודעת, אולי באמת עדיף לך לצאת מהבית ולשכור עם שותפים וככה תכירי אנשים, תלכי למקום כלשהו שיעזור לך לבחור מה ללמוד, תחזרי לקשר עם אותן חברות שעברו עיר, תצאי, תבלי, תכירי אנשים..
אנונימית
קודם כל את לא נשארת מאחור אני בטוח שגם יגיע הזמן שלך לצאת מהבית של ההורים וזה יקרה אל תדאגי. אם לא טוב לך בעבודה שלך אל תעבדי שם תלכי ללמוד משהו שאת אוהבת תנסי להגשים את החלומות שלך אנחנו חיים רק פעם אחת. כשתגיעי לגיל מבוגר ותסתכלי על החיים שלך זה מה שאת רוצה שתראי? שעבדת בעבודה שאת לא אוהבת ולא באמת הגשמת את עצמך? אני חושב שאת צריכה לעשות דברים שאת באמת אוהבת לעשות ולא להתפשר.
בהצלחה!