התחברות
הרשמה
השלימו: לאוסטרים בוינה שניצל טעים והצרפתים אוכלים...
שיר הפלאפל, ולנו יש פלאפל
9 בנובמבר 2021, 19:47
אוכל
פלאפל
שניצל
צרפת
חו"ל
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
השלימו: בשיר הפלאפל: לאוסטרים בוינה שניצל טעים, והצרפתים אוכלים...
יש סטארבקס בוינה, אוסטריה?
קטילה ל"תחזרי לאוסטריה יא שניצל " ?
המלצות למקומות יפים ומעניינים בוינה (אוסטריה)
מישהו היה פה בוינה, אוסטריה?
איזה קניונים ושופינג יש בוינה באוסטריה?תתנו שמות ומקומות שווים לקנות ויש שם לונה פארק שווה?
לגור בוינה או בפריז ?
יש סטארבקס בוינה?
הייתם באוסטריה בוינה? איך שם?
מקומות מומלצים בוינה שבאוסטריה?
מקומות לבקר בוינה? (אוסטריה)