4 תשובות
אני הלכתי עם אחשלי לראות את הסרט הזה ואפילו לא ראיתי את ונום 1 וממש אהבתי את ה2 למרות שלא ראיתי את ה1 אז כן לכי :)
שואל השאלה:
^אוקי לא צריך להתעצבן.
ולא, לא בהכרח תמיד צריך לראות את 1.
לפעמים אפשר להבין לפי ההקשר.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^מייבל
את חושבת שכדאי לנו אז?
כי שנינו לא ראינו, אז אין מי שיסביר את הקטעים שלנו נבין
אנונימית
כעכע תראי ממש ממליצה לראות
ואל תקשיבי לזאתי שאומרת שחייב