6 תשובות
תעשי בדיקה
תלכי לבדוק את זה
אולי את לא מרוכזת ובגלל זה קורה לך
...לבדוק אם זה תסמין לאיזה משהו או לדעת ממה זה נובע
לא מה זה לכי לבדוק אל תלחיצו אותה
זה לגיטימי לגמרי, לכל אחד יש תקופות
יכול להיות שאת לחוצה בזמן האחרון או במתח פנימי אז את נעשית קצת מבולבלת ושוכחת דברים
אבל אל תדאגי אין לך מה להילחץ
זה לגיטימי לגמרי, לכל אחד יש תקופות
יכול להיות שאת לחוצה בזמן האחרון או במתח פנימי אז את נעשית קצת מבולבלת ושוכחת דברים
אבל אל תדאגי אין לך מה להילחץ
שואל השאלה:
לבדןק את מה בדיןק
לול
לבדןק את מה בדיןק
לול
אנונימית
באותו הנושא: