5 תשובות
הכל טוב, כם אני מרגישה מעיקה לפעמים אבל הכי חשוב להוציא את זה מהראש בזמן. אם הם לא עונים לך אפילו הם לא האנשים הנכונים.. אני חושבת שזה מקסים שאת ככה מנסה לפתח שיחות. פשוט תהיי עצמך. גם אני עכשיו עובדת על זה
תקשיבי, לחברה תמיד יהיה מה לומר.
החברה תמיד תשפוט אותנו.
אנשים תמיד יסתכלו על דברים שהם לא מורגלים אליהם בהרמת גבה.

את לא צריכה לחשוב על זה, את לא צריכה להעסיק את עצמך בכל המחשבות הלא רצויות האלה...
לא לנבור ולהתעסק בעבר יותר מדי.
תפסיקי להיות קשה עם עצמך, את מודעת לדרך שאת מדברת בה, גם אם אנשים עושים מבט - זה לא בהכרח אומר שאת מוזרה.

אל תנמיכי את עצמך ותורידי מהערך שלך.
קחי הכל בפרופורציה, יש אנשים מוזרים שתמיד יגרמו לך להרגיש לא בנוח ויגרמו לך להסתכל על המעשים שלך פעמיים - זה לא אמור להעסיק אותך.
שואל השאלה:
לא, אני לא מרגישה מעיקה תאמת אני מתנהגת רגיל יחסית פשוט קשה להסבירר אבל שהם חושבים שאני מוזרה
אנונימית
שואל השאלה:
caitlyn תודהה!!! זה עזר לי
אנונימית
כן כן אני הבנתי התכוונתי למוזרה כזה