4 תשובות
זה של אפל והמחירים שלהם בעננים... סביר להניח שזה הנורמה...
בדוכנים של מוצרי חשמל בקניונים?
שואל השאלה:
^^^אם זה היה מסך של אייפון או אייפד הייתי מאמין, אבל המסך של האפל ווץ' כל כך קטן, אני מסרב להאמין שזה הנורמה.
^^אבדוק.
^^^אם זה היה מסך של אייפון או אייפד הייתי מאמין, אבל המסך של האפל ווץ' כל כך קטן, אני מסרב להאמין שזה הנורמה.
^^אבדוק.
זה מאוד קשה להחליף את המסך. גם המסך עצמו יקר.