4 תשובות
קודם בטבור לדעתי
עדיף סמיילי ובבטן בסוף שנה, כי גפ ככה חורף ולא ייראו אותו וסתם חבל
שואל השאלה:
אבל כאילו חור בבטן נשאר ושל הסמיילי לא וגם לא יראו תסמיילי
אנונימית
גם ככה יהיה חורף ותהיי עם ארוך שזה סתם חבל, סמיילי רואים לרןב