7 תשובות
הגיוני מאוד שזה יכעיס אותך
בעיניי לא הגיוני..
אבל אני מדור אחר..
זה בסדר זה עוד טרי
מה מעליב הוא לא אוהב להעלות סטורים כאלה אל תשימי אותו במצב שהוא לא מרגיש בנוח
הרי במה יש לו להתבייש..
וגם אם זה יעשה לך טוב.. על מה מתקמצן על סטורי?
באמת מעליב
אני אומרת לך בתור בת, אל תעלבי מזה, הוא כנראה יותר אוהב שהברכות יהיו אישיות ואינטימיות ולא לחשוף אותם לכולם,
אני אישית מבינה אותו
אין לך מה להעלב הוא לא מנסה לעשות לך רע או להיות נגדך... זה פשוט לא הבן אדם שהוא וזה הכל. ואני אומרת את זה בתור אחת כמוהו שלא בקטע של סטורים וכאלה